Створена оперативна група з підвищення ефективності роботи УЗ

Представники "Укрзалізниці", гірничо-металургійного та енергетичного комплексів створили постійно діючу оперативну групу, яка буде займатися питанням підвищення ефективності роботи залізниці. Про це повідомив президент об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков.

Зокрема, він розповів, що рішення про створення групи було прийнято вкінці червня, а її перше засідання пройшло 4 липня.

А.Каленков зазначив, що на засіданнях будуть обговорюватися як стратегічні питання роботи залізниці, зокрема проблема дефіциту тяги, так і операційні, що стосуються з/д сполучення на ділянках доріг в напрямку Маріуполя, західних переходів, брак вагонів і т.д. "На кожне з цих питань" Укрзалізниця "взялася розробити план виходу з проблемної ситуації. "Ми визначаємо для себе ряд показників, які ми будемо відстежувати разом з "Укрзалізницею", - повідомив він.

"Група починає свою діяльність на хорошій платформі, - зазначив А.Каленков. - Ми будемо просити "Укрзалізницю" ділиться своїми показниками, а в свою чергу надамо залізниці свої плани і цифри. У нас має бути розуміння, що "Укрзалізниця" змінюється в кращу сторону, і що можна зробити як з боку залізниці, так і з нашого боку для підвищення операційної ефективності".

Починаючи з червня ситуація з вантажоперевезеннями на "Укрзалізниці" погіршилася. Зокрема, кількість потягів в напрямку Маріуполя на лінії Комиш-Зоря-Волноваха знизилася з 21,3 пари поїздів в березні до 19,3 пари в червні. При цьому знизилася і кількість вагонів в кожному складі в середньому на 7 одиниць. Основною причиною неповного комплектування складів ЗМІ називали незадовільний стан тепловозів депо Волноваха і Пологи. В результаті Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча в червні був змушений знизити обсяги виробництва чавуну на 25 тис. тонн.

В кінці минулого місяця проблеми з нестачею тягового рухомого складу "Укрзалізниці" призвели до масових простоїв вантажних вагонів. На цей раз знерухомленими виявилися вагони з вугіллям на адресу теплоелектростанцій. Причому найбільш критична ситуація з рухомим складом склалася на Львівській залізниці, де з 44 електровозів працювали не більше 27-28 машин. Також залізниці щодня не вистачало 18-24 магістральних тепловозів.

 

Джерело: https://www.minprom.ua


Дата публікації: 18.07.2018
Кнопка Вверх